Întrebări frecvente

Pentru a comanda un regim alimentar, mai întâi este necesar să accesați pagina regimului dorit și să-l adăugați în coșul de cumpărături. Puteți adăuga unul sau mai multe regimuri alimentare. Finalizați comanda completând formularul de facturare și efectuați plata online cu cardul bancar. Imediat ce plata este autorizată de platforma de plăți online (câteva secunde) veți fi direcționat către o pagină de unde puteți descărca în format digital (PDF) regimul dorit. De asemenea, veți primi, de regulă instant sau max. 10 minute, regimul și pe adresa de email furnizată.

Odată ce ați efectuat cu succes plata online cu cardul bancar veți fi direcționat către o pagină de unde puteți descărca în format digital (PDF) regimul dorit. De asemenea, veți primi, de regulă instant sau max. 10 minute, regimul și pe adresa de email furnizată.

Se poate întâmpla să greșiți adresa de email. În acest caz produsele pot fi descărcate de pe pagina unde ați fost direcționat după efectuarea cu succes a platei sau aveți opțiunea să ne contactați pentru a vi le trimite pe adresa de email corectă.

Transferul de proprietate are loc după plata serviciilor de către client și trimiterea de către furnizor a materialelor digitale pe care le-a plătit către adresa de email a clientului. Disfuncționalitatea adresei de mail, adresă de mail greșită sau redirecționarea produsului digital în căsuța spam sau de promoții a clientului nu este responsabilitatea furnizorului. După livarea produselor achiziționate, comanda nu mai poate fi anulată și nici produsele nu pot fi returnate.

Da, puteți opta și pentru această opțiune. Deoarece intervin cheltuieli (imprimare, foi, plic, etichete) și manipulare suplimentară, se va percepe un tarif suplimentar care este afișat pe pagina de finalizare a comenzii. De asemenea, se va percepe și taxă de transport prin curier.

Pe site sunt prezente regimurile alimentare pentru cele mai comune afecțiuni întâlnite. Dacă suferiți de altă afecțiune sau diferite tipuri de cancer, vă rog să mă contactați pentru a discuta și pentru a găsi soluții. 

Consultația online se face  prin mesaje pe Whatsapp (chat). Pentru a beneficia de o consultație, mai întâi este necesar să vă programați accesând secțiunea Programare din bara de sus a paginii.

După ce veți face programarea, veți primi pe mail și Whatsapp un link de plată. După efectuarea cu succes a plății online cu cardul bancar, vă voi contacta pentru a stabili data și ora consultației.

Tarifele consultațiilor și a diagnozei prin iridoscopie sunt afișate în secțiunea Consultații -> Tarife, din bara de sus a paginii.

Diagnoza prin iridoscopie se realizează prin analiza detaliată a irisului ochilor. În secțiunea Consultații -> Diagnoză din bara de sus a paginii, veți găsi toate informațiile necesare despre această procedură.

Pentru obținerea altor informații decât cele deja prezentate, completați formularul de contact alăturat sau apăsați butonul de Whatsapp din subsolul paginii.

Ai nevoie de ajutor?

Contactează-mă

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
×